Όταν η δημιουργική ιδέα μετατρέπεται σε ρεαλιστική εικόνα
Μετά τη ραγδαία άνοδο των ψηφιακών αγορών, πολλές εταιρείες αναζητούν νέους τρόπους για να κερδίσουν ή να ανανεώσουν το ενδιαφέρον και την on-line επισκεψιμότητα των πελατών τους. Η ευρωπαϊκή design brand Made.com χρησιμοποιώντας την τελευταία λέξη της ψηφιακής τεχνολογίας λανσάρει έναν σύγχρονο τρόπο παρουσίασης των προϊόντων της. Εισήγαγε τον πρώτο τρισδιάστατο εικονικό εκθεσιακό χώρο και τον εξόπλισε με έπιπλα, φωτιστικά και οικιακά αξεσουάρ από τις πιο πρόσφατες συλλογές της.
Η διαδραστική βιτρίνα του εκτείνεται σε τέσσερεις χώρους και με τη βοήθεια των Virtual Reality headsets ο χρήστης μπορεί να περιηγηθεί στον εικονικό χώρο, εξερευνώντας τα προϊόντα από κάθε γωνία και οπτική , να ενημερωθεί για τα αυτά μέσω πολυάριθμων tags, ακόμη και να ακούσει ηχητικές πληροφορίες από την ίδια την διευθύντρια σχεδιασμού της Made, Ruth Wassermann.
Όσοι επιθυμούν να βιώσουν μια πλήρη εμπειρία εικονικής πραγματικότητας μπορούν να προμηθευτούν δωρεάν ένα Google Cardboard, σε έναν από τους επτά εκθεσιακούς χώρους της Made στην Ευρώπη. Εναλλακτικά, μέσω Instagram, οι fans μπορούν να εξερευνήσουν το The Apartment με τη χρήση ενός ειδικού φίλτρου επαυξημένης πραγματικότητας (AR), ή να επιλέξουν τη «λειτουργία selfie» όπου τοποθετούνται κυριολεκτικά μέσα στο χώρο, με οπτική 360º.
Η διευθύνουσα σύμβουλος της MADE, Τζο Τζάκσον, δήλωσε: “Τα γεγονότα της φετινής χρονιάς μας έκαναν να ξανασκεφτούμε τον τρόπο που προσεγγίζουμε τους πελάτες μας και πως εκείνοι μπορουν να αλληλεπιδρούν με τα προϊόντα μας, προσφέροντάς τους καινοτόμες και ευφάνταστες εμπειρίες”.
“Το Apartment μας επιτρέπει να διευρύνουμε την βάση των πελατών μας πέρα από τα στενά όρια ενός φυσικού χώρου. Για την MADE, αυτή είναι η αρχή για κάτι καινοτόμο και ξεχωριστό, ενώ υπάρχει ο σχεδιασμός τους επόμενους μήνες να διευρύνουμε περαιτέρω τις δράσεις μας που θα συνδυάζουν φυσικές και ψηφιακές εμπειρίες, διατηρώντας έναν δημιουργικό διάλογο με τους πελάτες μας”.
Συνεργαζόμενη με τη RenovAI, η MADE έχει επίσης αναπτύξει: Το Complete the Look , με τεχνολογία που επιτρέπει στους πελάτες να προβάρουν προϊόντα σε ένα δωμάτιο; καθώς και Virtual Designer, παρόμοιο εργαλείο με το προαναφερθέν αλλά με πιο αναλυτικές παραμέτρους. Προηγείται μια σειρά ερωτήσεων, το εργαλείο καταλήγει ακριβώς στις προτιμήσεις του πελάτη και τους επιτρέπει να σχεδιάσουν ένα custom δωμάτιο με εναλλακτικές χρωματικές παλλέτες και φυσικά με έπιπλα Made.
Υπάρχει επίσης πρόγραμμα προβολής 3D με τη βοήθεια AR, που επιτρέπει στους χρήστες να τοποθετούν τα προϊόντα εικονικά στο σπίτι τους και σε πραγματικές διαστάσεις. Ένα ακόμη εργαλείο που υποστηρίζεται από AI είναι το «Shop your Photos», το οποίο επιτρέπει στους πελάτες να βρίσκουν και να ψωνίζουν προϊόντα Made, βασιζόμενα σε φωτογραφίες δικής τους επιλογής.
Πηγή: