Ένα πλήρης οδηγός με προϊόντα διακόσμησης εσωτερικών χώρων

Ανακαλύψτε προϊόντα προτάσεις για την αρχιτεκτονική, το design και επικοινωνήστε με τις εταιρίες

Oι επιχειρήσεις πρωτοστατούν και ενσωματώνουν την αειφορία στην εμπορική τους στρατηγική

Η οικολογική δέσμευση δύο εμπορικών κολοσσών

Η κλιματική αλλαγή, η εξάντληση των φυσικών μας πόρων και η ανευ ορίων παραγωγή έχουν κάνει τους ανθρώπους να έχουν επίγνωση για τις επιπτώσεις και τις συνέπειες στη φύση. Η κυκλική οικονομία είναι μια προτεινόμενη εναλλακτική λύση στο παραδοσιακό μοντέλο παραγωγή-κατανάλωση-απόρριψη, ενώ η διαχείριση των αποβλήτων, η διατήρηση υλικών και προϊόντων σε χρήση και η αναγέννηση του φυσικού μας περιβάλλοντος είναι σημαντικά για το σύγχρονο σχεδιασμό. Ως αποτέλεσμα, το ενδιαφέρον για την ανάπτυξη τέτοιων ιδεών εξαπλώνεται.

Οι καταναλωτές επιθυμoύν έναν υγιεινό αλλά και βιώσιμο τρόπο ζωής, αλλά απαιτούνται ρεαλιστικές λύσεις για να μετατρέψουν τις σκέψεις αυτές σε πράξη. Αυτό είναι ένα από τα βασικά ευρήματα της έρευνας GlobeScan που κυκλοφόρησε πρόσφατα. Η μελέτη εξέτασε τη στάση, τις απόψεις και τις συμπεριφορές 27.000 ανθρώπων που δεσμεύονται για έναν πιο υγιεινό και βιώσιμο τρόπο ζωής. Η βασική δράση που επιθυμούν οι άνθρωποι να κάνουν οι εταιρείες για να επιτρέψουν τη βιώσιμη διαβίωση, είναι να δημιουργήσουν προϊόντα και υπηρεσίες που είναι καλύτερες τόσο για τους ανθρώπους όσο και για το περιβάλλον (50%). Τα αποτελέσματα της μελέτης δείχνουν επίσης ότι σχεδόν τα τρία τέταρτα (74%) των ανθρώπων θέλουν να μειώσουν τις επιπτώσεις τους στο περιβάλλον και τη φύση κατά μεγάλο ποσοστό. Οι άνθρωποι επιλέγουν προϊόντα που διαρκούν περισσότερο (77%) και αποφεύγουν προϊόντα μίας χρήσης (59%). Οι νεότερες γενιές είναι πολύ πιο πιθανό να θέλουν να κάνουν αυτές τις αλλαγές.

Κάντε κλικ ΕΔΩ για να βρείτε την πλήρη αναφορά

Δύο κολοσσοί στο retail οικιακών ειδών, ΙΚΕΑ & JYSK, αφουγκραζόμενοι τις επιθυμίες του κοινού, είναι έτοιμοι να προχωρήσουν σε νέα μοντέλα βιωσιμότητας.

«Οι πληροφορίες που αποκομίσαμε από την έρευνα της GlobeScan επιβεβαιώνουν περαιτέρω τη σημασία να καταστούν τα βιώσιμα προϊόντα και υπηρεσίες, προσιτά και επιθυμητά. Δεν πρέπει να είναι πολυτέλεια για τους λίγους. Μπορούμε να εμπνεύσουμε και να δώσουμε τη ευκαιρία σε πολλούς ανθρώπους να ζήσουν μια καλύτερη καθημερινότητα εντός των δυνατοτήτων του πλανήτη μέχρι το 2030. Θέλουμε οι υγιείς και βιώσιμες επιλογές να αποτελούν τη βασική πρακτική. Αυτή η μελέτη έδειξε ότι πολλοί άνθρωποι δυσκολεύονται να βρουν καλές λύσεις», λέει η Lena Pripp-Kovac, Διευθύντρια Αειφορίας στο Inter IKEA Group.

Παραδείγματα λύσεων ΙΚΕΑ για να εμπνεύσουν και να επιτρέψουν τη βιωσιμότητα:
– Σχεδιασμός προϊόντων από την αρχή για επισκευή, επανατοποθέτηση, επαναχρησιμοποίηση και ανακύκλωση – χρησιμοποιώντας τον Οδηγό Σχεδιασμού Κυκλικών Προϊόντων IKEA ,  με στόχο όλα τα προϊόντα IKEA και υλικά συσκευασίας να βασίζονται σε ανανεώσιμα ή ανακυκλωμένα υλικά έως το 2030
– Εγκαινίαση του πρώτου καταστήματος μεταχειρισμένων στη Σουηδία αυτό το φθινόπωρο (διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ )
– Προσφορά / δοκιμή κυκλικών υπηρεσιών που υποστηρίζουν άτομα για:

  • Απόκτηση προϊόντων (ενοικίαση, κοινή χρήση, αγορά μεταχειρισμένων)
  • Φροντίδα προϊόντων (επισκευή, αναβάθμιση, προσαρμογή)
  • Χαρίστε προϊόντα (επιστροφή, πώληση, δωρεά ή ανακύκλωση), δοκιμάζεται η μίσθωση επίπλων

– Τα κλωστοϋφαντουργικά προϊόντα να αποτελούνται από 100% ανακυκλωμένο πολυεστέρα έως το τέλος του 2020
– Όλες οι μη επαναφορτιζόμενες αλκαλικές μπαταρίες θα αφαιρεθούν από την παγκόσμια γκάμα επίπλων έως τον Οκτώβριο του 2021

Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ


Η JYSK δεσμεύεται να χρησιμοποιεί αποκλειστικά βιώσιμο ξύλο

Από την 1η Ιανουαρίου 2022 και έως το τέλος του 2024, όλα τα νέα ξύλινα προϊόντα που θα κυκλοφορήσει η JYSK θα έχουν πιστοποίηση FSC (Forest Stewardship Council). Το FSC προωθεί περιβαλλοντικά κατάλληλη, κοινωνικά ωφέλιμη και οικονομικά βιώσιμη διαχείριση των παγκόσμιων δασών.

«Ως μέλη του FSC από το 2006, ήταν πάντα στόχος μας να επιτύχουμε 100% πιστοποίηση FSC. Όλο αυτό το διάστημα οργανώναμε ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για το πως θα το επιτύχουμε. Αυτό το πολυαναμενόμενο σχέδιο έχει πλέον τεθεί σε ισχύ, και είμαι ευτυχής να πω ότι από τον Ιανουάριο του 2025, θα χρησιμοποιούμε ξύλο με πιστοποίηση FSC σε όλα τα προϊόντα JYSK», λέει ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος της JYSK, Peter Andsager.

Οι προμηθευτές της JYSK έχουν ενημερωθεί για τις νέες απαιτήσεις και έχουν τον απαραίτητο χρόνο για να προετοιμαστούν. «Όσον αφορά τη μακροπρόθεσμη συνεργασία μας με τους περισσότερους προμηθευτές μας, είναι δίκαιο να τους παρέχουμε εύλογο χρόνο για να βρούν εναλλακτικές λύσεις εάν χρειαστεί. Θα ήθελα να επισημάνω επίσης ότι το ξύλο χωρίς πιστοποίηση FSC, που χρησιμοποιείται για τα προϊόντα JYSK σήμερα, δεν προέρχεται από αλόγιστη χρήση. Όμως, απαιτώντας μόνο ξύλο με πιστοποίηση FSC, ανεβάζουμε τον πήχη, καθώς το FSC θέτει πολύ υψηλές απαιτήσεις σε αρκετούς τομείς» συνεχίζει ο Peter.

Επίσης, ξεκαθαρίζει ότι ο στόχος επεκτείνεται πέρα από τα προϊόντα ξυλείας. «Πειραματιζόμαστε διαρκώς με τις πρώτες ύλες που χρησιμοποιούνται για τη συσκευασία σε συνεχή βάση. Καταργούμε σταδιακά ορισμένους τύπων πλαστικών και τους αντικαταθιστούμε με ανακυκλώσιμες συσκευασίες από χαρτόνι, πάντα με πιστοποίηση FSC».

Ο διευθυντής της FSC Denmark, Søren Grue, είναι ενθουσιασμένος που ένας από τους μεγαλύτερους retailers στον κόσμο έχει δεσμευτεί. «Όταν ένας μεγάλος retailer όπως η JYSK υιοθετεί φιλόδοξους στόχους αειφορίας, δημιουργεί ένα κύμα επιρροής. Αφορά την αποστολή ισχυρού μηνύματος για να εμπνεύσουν τους υπόλοιπους, ώστε να ανεβάσουν τον πήχη και να θέσουν φιλόδοξους στόχους. Είναι ακριβώς αυτό το είδος φιλοδοξίας που χρειάζεται η αγορά, για να τερματίσουμε τη μη βιώσιμη δασοκομία», λέει.

Reset Password