Ένα πλήρης οδηγός με προϊόντα διακόσμησης εσωτερικών χώρων

Ανακαλύψτε προϊόντα προτάσεις για την αρχιτεκτονική, το design και επικοινωνήστε με τις εταιρίες

Πώς τα social media επιδρούν στη διακόσμηση εσωτερικού χώρου

Εταιρείες, influencers και σχεδιαστές αξιοποιούν τη δύναμη που διαθέτουν τα κοινωνικά δίκτυα και δημιουργούν τις επόμενες τάσεις. Περιηγηθείτε στα social media και εμπνευστείτε!

Instagram και Pinterest παίζουν σημαντικό ρόλο στις τάσεις που υπάρχουν στη διακόσμηση εσωτερικού χώρου. Δημιουργούν ευκαιρίες για επικοινωνία, ανταλλαγή απόψεων, έμπνευση! Το καλύτερο; Μπορούμε να μάθουμε τα πάρα πολλά trends που υπάρχουν αυτή τη στιγμή, με ένα κλικ. Σας προτείνουμε να περιηγηθείτε στα accounts των Justina Blakeney, Ashley Whittaker, Emily Henderson κ.ά. και να πάρετε ιδέες για τη διακόσμηση εσωτερικού χώρου. Μάθετε παρακάτω πώς θα επωφεληθείτε.

Interior designer @Justinablakeney

Social shopping

Είναι ο καινούριος τρόπος να κάνουμε τα ψώνια μας. Με το Pinterest και το Instagram παίρνουμε ιδέες διακόσμησης εσωτερικού χώρου και όλα γίνονται πολύ εύκολα. Βλέπουμε πού ταιριάζει καλύτερα ο καναπές που πήραμε, ποια είναι η ιδανική κουζίνα, ενώ μπορούμε να κάνουμε αγορές και από τα δύο μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να επιπλώσουμε το σπίτι.

Πριν το 2000, υπήρχε πάντα μια τάση στο ντιζάιν που χαρακτήριζε την κάθε δεκαετία. Για παράδειγμα, τα ’70s είχαν τους funky καναπέδες, στα ’80s είδαμε πολύ το plexiglass και τη χρωματική παλέτα του παστέλ. Τρέχοντας προς τα εμπρός, φτάνουμε αισίως στο 2010, όπου έχουμε μια πληθώρα τάσεων. Σήμερα, όλες οι τάσεις των προηγούμενων δεκαετιών δεν ξεπερνούν όσες έχουμε δει τα τελευταία δέκα χρόνια.

social media design

DIY: Προσωποποιημένη διακόσμηση

Η κατοικία αντανακλά την προσωπικότητά μας. Πολλά videos στα κοινωνικά δίκτυα που δείχνουν στους καταναλωτές πώς να φτιάξουν δικά τους έπιπλα αποτελούν αστείρευτη πηγή έμπνευσης. Το ίδιο συμβαίνει και με όσους μοιράζονται τις δημιουργίες τους. Η λογική είναι απλή: Βρες κάτι να σε εμπνέει, υλοποίησέ το μόνος σου, μοιράσου το και γίνε έμπνευση για τους άλλους!

Υπάρχουν και βίντεο με οδηγίες για το πώς να δώσουμε νέα πνοή σε έπιπλα επιφέροντας κάποιες αλλαγές, όπως το να αλλάξεις ένα συνοδευτικό τραπεζάκι σε stool.
Χαρακτηριστικά, η IKEA δείχνει στο blog της πώς να προσωποποιήσει κανείς τα έπιπλα. Την ίδια στιγμή, σερφάροντας στο Instagram και το Pinterest θα βρείτε design influencers που προτείνουν δικές τους λύσεις.

Κατοικία: Από χώρος για να ζεις σε κατοικία ζωής

Η τηλεργασία και η μεταφορά των δραστηριοτήτων από το γραφείο στον προσωπικό μας χώρο επαναπροσδιόρισε τις ανάγκες μας. Το αποτέλεσμα ήταν η δημιουργία του hoffice, δηλαδή του γραφείου προσαρμοσμένου στο σπίτι, με συνθέσεις πολυλειτουργικών επίπλων που αναπροσαρμόζονται ανάλογα με τη χρήση τους. Η βιομηχανία επίπλων ανταποκρίθηκε με γρήγορα αντανακλαστικά σε αυτή την περίπτωση.

Έμπνευση και προώθηση

Κάποτε ένα brand γινόταν γνωστό από στόμα σε στόμα αλλά και από τη διαφήμιση στα media. Σήμερα, το ρόλο αυτό τον αναλαμβάνουν τα κοινωνικά δίκτυα που αποτελούν ένα προωθητικό εργαλείο. Οι καταναλωτές δεν επιθυμούν να τους πείσει κάποιος. Αυτό που ζητούν είναι χρηστικές πληροφορίες και ειλικρινείς συστάσεις.

Branding από σχεδιαστές

Μια άλλη ευκαιρία που δημιουργούν τα social media είναι η προβολή που χαρίζουν στους ίδιους τους designers και τις εταιρείες ώστε να επικοινωνήσουν τη δουλειά τους. Επιπλέον, μπορούν να «χτίσουν» την επικοινωνία με τους ακολούθους τους.

Ενώ οι καταναλωτές μοιράζουν αφειδώς likes, κάνουν share και εκφράζουν τις απόψεις τους, οι δημιουργοί αφουγκράζονται τι αρέσει και τι όχι, οι εταιρείες κάνουν μετρήσεις για τις αγορές online και η επόμενη τάση, όσο δύσκολο κι αν είναι να δημιουργηθεί, βρίσκεται στα σκαριά. Μάλιστα, συχνά την υπογραφή την έχει ο ίδιος ο καταναλωτής χωρίς να το γνωρίζει…

Reset Password